Okay, was someone at the WaPo editorializing in the byline?

This is the headline and byline at a post this morning at the Washington Post’s “Right Turn” blog, where Matthew Continetti is subbing for Jennifer Rubin:

But this is how it appeared on my screen in Google Reader:

Both have the same publication time-stamp (7/1/11, 7:35 AM)*, so…

Simple careless typo, or the print version of a Kinsleyan gaffe? Are Continetti and the Post cats-paws for the Romney machine?

Or were they hacked? Or pranked?

You make the call.

(For the record, I think it was a simple typo. But a funny one, worth a bit of ribbing.   )

*(PST)

Advertisements

Comments are closed.

%d bloggers like this: